Značková trička

Oblíbenou produktovou skupinou luxusního sportswearu jsou pleteniny a především značková trička. Úplety hýbou oděvním trhem a stále více si nacházejí svoje uplatnění v luxusním sportswearu. Značková móda se profiluje, svými produkty vytváří atraktivní lifestylový svět. Lifestylové příběhy a produktové inovace jsou zatlačovány do pozadí. Do popředí se dostávají finanční ukazatele. Snaha o snížení pořizovacích nákladů u značkového oblečení je zřejmá při pohledu na finální prodejní ceny.

Pánská značková trička

Pánské módní trendy vyzdvihují polokošile a pánská značková trička výrazných barev, od růžové přes vodovou modrou až po trávově zelenou. Oblečení s nápisy, číslicemi, tisky a výšivkami není výjimkou. Výrazné nápisy dnes již nejsou jen doménou mladší generace mužů, stále více si přisvojují tento styl i starší od 30 do 50 let, tedy ve středních letech. I ti chtějí jít s dobou a vypadat moderně a mladistvě. S vyšší věkovou hranicí, ale stoupají nároky na kvalitu. Raději dají přednost a koupí dražší, ale značkové tričko. Přední zástupci pánských módních značek: Piere Cardin, Armani, Calvin Klein, Playboy, Quiksilver a další.

Dámská značková trička

Dámské módní trendy zahrnují i zcela nový pohled na značkové tričko. Kromě vysoce kvalitních úpletů ve svěžích a výrazných barvách se klade hlavní důraz na kvalitu a dokonalé tvarové zpracování. Dámská značková trička jsou třeba jen hladká s drobnými a decentními detaily. Různé druhy topů a triček se objevují v zářivých pop up a neonových barvách. Pro podzimní a zimní sezonu jsou barvy intenzivnější. Zahrnují červenou, fuchsiovou, oranžovou, papaju, žlutou, elektricky modrou a zelenou. Časté jsou i kombinace s bílou, šedou, antracitovou a černou. Mezi progresivní módní značky patří: Viktoria’s Secret, Roxy, Ralph Lauren, Pepe Jeans a další

tlakové hrnce tescoma, pánské značkové oblečení, dámské spodní prádlo jsou vhodným dárkem na vánoce, grafické studio je nedílnou součásti internetového obchodu, agentura BLUE OCEAN Management 

Značkové trička